تبليغات شهري يکي از مهمترين اصول دانش تبليغات و يکي از عناصر اصلي منظر شهري در ست انسان است زيرا بخشي غيرقابل تفکيک از چارچوب شهرها شناخته مي شود و مهمترين قسمت اقدامات تجاري براي اين موضوع مناسب است. در تلاش براي ايجاد کمپين هايي در دنياي واقعي که مورد توجه مصرف کنندگان باشد ، بسياري از مارک ها استفاده از محيط هاي شهري را به عنوان چيزي بيش از يک زمينه براي بازاريابي آغاز کرده اند. با بهره گيري از بافت شهري به روشي تعاملي ، بازارياب ها مي توانند مشتريان را با محيط شهري خود و همچنين مارک مورد نظر درگير کنند. با گرفتن چيزي آشنا و جديد ساختن آن ، بازارياب ها مي توانند مصرف کنندگان را غافلگير و خوشحال کنند و همچنين مخاطبان گسترده تري را به خود جلب کنند. انتخاب مکان يک بيلبورد به شما امکان مي دهد مخاطبان خاصي را هدف قرار دهيد. مي توانيد مکاني را انتخاب کنيد که بيشترين تأثير را داشته باشد ، در مناطق پرجمعيت ومکان هايي که ترافيک زيادي دارد.
تبليغات در فضاي شهري براي ايجاد آگاهي از نام تجاري و پخش کسب و کار شما (يا محصول يا کمپين) براي هرچه بيشتر افراد موثر است. از آنجا که در چنين مناطق شلوغي زندگي مي کنند ، بيلبوردها در مقايسه با ساير روش هاي بازاريابي بيشترين تعداد بازديد و نمايش را دارند.
به طور کلي يک طراح براي طراحي تابلوهاي تبليغاتي در فضاي شهري، بايد به مفاهيم و مباني کلي تبليغات آشنايي کافي را داشته باشد مثل:
مباني تبليغات، تکنيک هاي مقايسه و ارزيابي تبليغات، شناخت مخاطب در بحث تبليغات، دسته بندي اهداف و محتواي تبليغات، تبليغات متحرک.
قدم بعدي، براي طراح تبليغات، شناخت رنگ و مفهوم رنگ مي باشد.
درباره این سایت