تبليغات در فضاهاي شهري


تبليغات شهري يکي از مهمترين اصول دانش تبليغات و يکي از عناصر اصلي منظر شهري در ست انسان است زيرا بخشي غيرقابل تفکيک از چارچوب شهرها شناخته مي شود و مهمترين قسمت اقدامات تجاري براي اين موضوع مناسب است. در تلاش براي ايجاد کمپين هايي در دنياي واقعي که مورد توجه مصرف کنندگان باشد ، بسياري از مارک ها استفاده از محيط هاي شهري را به عنوان چيزي بيش از يک زمينه براي بازاريابي آغاز کرده اند. با بهره گيري از بافت شهري به روشي تعاملي ، بازارياب ها مي توانند مشتريان را با محيط شهري خود و همچنين مارک مورد نظر درگير کنند. با گرفتن چيزي آشنا و جديد ساختن آن ، بازارياب ها مي توانند مصرف کنندگان را غافلگير و خوشحال کنند و همچنين مخاطبان گسترده تري را به خود جلب کنند. انتخاب مکان يک بيلبورد به شما امکان مي دهد مخاطبان خاصي را هدف قرار دهيد. مي توانيد مکاني را انتخاب کنيد که بيشترين تأثير را داشته باشد ، در مناطق پرجمعيت ومکان هايي که ترافيک زيادي دارد.


انواع بيلبوردهاي تبليغاتي



  • بيلبوردها

  • بيلبورد کلاسيک - همچنين به عنوان يک بولتن شناخته مي شود.

  • ظاهر بيلبوردهاي وينيل بسيار درخشان تر است ، که جذابيت بيشتري نسبت به بيلبوردهاي معمولي دارند.

  • بيلبوردهاي نقاشي شده

  • پوسترها

  • بيلبوردهاي موبايل

  • بيلبوردهاي سه بعدي


تبليغات در فضاي شهري براي ايجاد آگاهي از نام تجاري و پخش کسب و کار شما (يا محصول يا کمپين) براي هرچه بيشتر افراد موثر است. از آنجا که در چنين مناطق شلوغي زندگي مي کنند ، بيلبوردها در مقايسه با ساير روش هاي بازاريابي بيشترين تعداد بازديد و نمايش را دارند.


مضرات تبليغات شهري



  • هدف قرار دادن يک بازار خاص دشوار است. شايد بتوانيد با يک بيلبورد محله خاصي را هدف بگيريد.

  • زمان قرار گرفتن در معرض ديد فوق العاده کوتاه است.

  • اطلاعات محدودي را در اختيار مردم قرار مي دهد.

  • بيلبوردها ثابت هستند.

  • ممکن است مشکلات ديد وجود داشته باشد.

  • تبليغات شهري براي رهگذران رايگان است - براي مشاهده پيام شما نيازي به خريد رومه يا بليط سينما نداريد. با عبورر در جاده ها ، تبليغات بيلبورد به شما امکان مي دهد سريعتر و ارزان تر از هر رسانه بازاريابي جمعي به افراد بيشتري براي تبليغات دسترسي پيدا کنيد.


مزاياي عمده تبليغات شهري


  • معرفي محصول جديد در بازار

  • گسترش بازاريابي

  • افزايش فروش

  • مبارزه با رقابت

  • افزايش حسن نيت

  • آموزش مصرف کنندگان

  • حذف واسطه ها

  • محصولات با کيفيت بهتر

  •  از فروش پشتيباني مي کند.

  • نکات مهم در مباني تبليغات در فضاي شهري


به طور کلي يک طراح براي طراحي تابلوهاي تبليغاتي در فضاي شهري، بايد به مفاهيم و مباني کلي تبليغات آشنايي کافي را داشته باشد مثل:


مباني تبليغات، تکنيک هاي مقايسه و ارزيابي تبليغات، شناخت مخاطب در بحث تبليغات، دسته بندي اهداف و محتواي تبليغات، تبليغات متحرک.


قدم بعدي، براي طراح تبليغات، شناخت رنگ و مفهوم رنگ مي باشد.



  • رنگهاي اصلي

  • رنگهاي ثانويه

  • رنگهاي مکمل

  • رنگهاي گرم و سرد

  • کنتراست هاي رنگي

  • مباني رنگ شناسي

  • هارموني رنگ ها

  • رنگ و پرسپکتيو

  • اهميت رنگ تبليغات در فضاي شهري

  • رنگ بندي ها در بين تمدن هاي مختلف


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبليغات ,شهري ,تبليغات، ,بيلبوردهاي ,فضاي ,مباني ,داشته باشد ,تبليغات، شناخت ,شهري براي ,براي ايجاد ,مصرف کنندگان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

انگلیسی آسان - انگلیسی سریع دل مثل دلسا! گروه ای ان هک لینک یاب نمايندگي ها و مراکز خدماتي Kent پایگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش و مشاوره کنکور باراد حسینیه همه چیز در اینترنت